FANDOM

Rusikad Edit

Fists.jpg

Rusikad, mis ei ole küll kõige efektiivsemad, kuid parem kui mitte midagi. Loomulikult saad sa neid alati kasutada.

Pesapalli kurikas Edit

Baseball-bat.jpg

Inimesi sellega peksta on palju lihtsam. Kurikas on saadaval sinu salvestuskohas, kohe mängu alguses.

Püstol Edit

Pistol.jpg

See on relv, mida kannavad politseinikud. Mitte väga hea relv. Sa saad selle relva oma salvestuskohast, kui sa kogud 10 peidetud pakki.

UZI Edit

Uzi.jpg

Arvatavasti üks paremaid relvi mängus. See on kerge ning seega saad sa sellega ka joosta, samas saab sellega üpris kiiresti tulistada. See on ainuke relv, millega saad sooritada drive-by'sid. Sa saad selle relva enda salvestuskoha juurde, kui sa oled kogunud 20 peidetud pakki.

Pumppüss Edit

Shotgun.jpg

See relv on üks võimsamaid. Kui Mafia peaks sinu peale vihaseks saama, tulevad nad sind otsima just selle relvaga. Sa saad selle relva endale, kui sa oled kogunud 40 peidetud pakki.

AK-47 Edit

Ak47.jpg

Selle relva ainus viga on see, et sellega ei saa joosta. Saad selle oma salvestuskohta, kui sa oled kogunud 70 peidetud pakki.

M16 Edit

M16.jpg

See relv on väga kiire tulistamisvõimega. Sa saad selle relva oma salvestuskohta, kui oled kogunud 90 peidetud pakki.

Snaiper Edit

Sniper-rifle.jpg

Hea relv tulistamiseks kaugelt. Relval on olemas ka suumimis võimalus. Sa saad selle oma salvestuskohta, kui sa oled kogunud 80 peidetud pakki.

Molotovi kokteilid Edit

Molotov-coctails.jpg

Hea viskerelv näiteks autode põlema panemiseks. Sa saad molotovi kokteilid oma salvestuskohta, kui sa oled kogunud 60 peidetud pakki.

Granaadid Edit

Grenades.jpg

Hea viskerelv, näiteks saab sellega autosid õhku lasta, kuid muidugi ei tohiks liiga lähedal plahvatavale granaadile olla. Saad need oma salvestuskohta, kui sa oled kogunud 30 peidetud pakki.

Leegiheitja Edit

Flamethrower.jpg

See on hea relv autode põlema panemiseks. Saad selle oma salvestusmaja lähedale, kui oled kustutanud 20 põlengut igal saarel.

Raketiheitja Edit

Rocket-launcher.jpg

Kõige plahvatuslikum relv neist kõigist. Selle relvaga saab autosid õhku lasta väga kergesti. Sa saad selle oma salvestuskoha lähedale, kui sa oled kogunud 100 peidetud pakki.

Also on FANDOM

Random Wiki